مشخصات کلی
|
حداکثر 22.5 تن |
بار محوری |
1435 میلیمتر |
عرض خط |
Knorr |
سیستم ترمز |
100/120 کیلومتر بر ساعت |
بیشینه سرعت پر/خالی |
75 متر |
حداقل شعاع قوس ریل |
Automatic SA3 |
سیستم کوپلینگ |
14740 میلیمتر |
طول واگن |
13450 میلیمتر |
طول شاسی |
13300 میلیمتر |
طول مفید (بارگیری) |
2976 میلیمتر |
عرض واگن |
2651 میلیمتر |
عرض مفید (بارگیری) |
9650 میلیمتر |
فاصله بین دو بوژی |
2534 میلیمتر |
ارتفاع از روی ریل |
22.8 تن |
وزن خالص |
35.26 مترمربع |
مساحت قابل بارگیری |
حداکثر 69 تن |
ظرفیت |
Y25-Lsd1/18-100 |
بوژی |
|
|
|
توضیحات: |
-
در بهمن ماه سال 1391 قرارداد طراحی و ساخت 30 دستگاه واگن باری لبه کوتاه مابین
شرکت ذوب آهن اصفهان و شرکت ایریکو منعقد گردید. مطابق این قرارداد در یک بازه¬ی
زمانی یکساله واگن های مذکور توسط شرکت ایریکو طراحی، ساخته و تحویل گردید.
-
تمامی فعالیت های طراحی و مهندسی نظیر مدلسازی و آنالیزهای مربوطه توسط
مدرنترین و بهروزترین نرم افزارهای مهندسی توسط کارشناسان شرکت ایریکو انجام
پذیرفته است. این نوع واگن جهت حمل و نقل محموله هایی از قبیل جعبه ها و کانتینر
ها، انواع مختلف آهن آلات به صورت ورق، رول و پروفیل طراحی گردیده است. دیواره
جانبی این واگن شامل ورق با ضخامت 4 میلیمتر می باشد که با ناودانی های U شکل تقویت
شده است. بعلاوه، کف واگن با ورق آج دار به ضخامت 6 میلیمتر از جنس St 52-3 پوشانده
شده است. واگن دارای کوپلر اتوماتیک با کورس برگشت پذیر 110 میلیمتر و ظرفیت جذب
انرژی 60 کیلوژول می باشد.
-
این نوع واگن باری مجهز به بوژی Y25-Lsd1 و سیستم ترمز Knorr با سوپاپ سه قلو
KE2 است که امکان استفاده از بوژی 18-100 به همراه سیستم ترمز روسی به عنوان گزینه
ای دیگر وجود دارد.
-
طراحی واگن بر اساس استاندارد EN و دستورالعملهای UIC برای بهره برداری RIV طراحی
شده است.
|
|
|
|