اخبار تماس با ما English

پروژه واگن تانکر

 
 
 
توضیحات:
  • واگن باری مخزندار براي حرکت روی ریل با عرض خط 1435 میلیمتر و سرعت 120 كيلومتر در ساعت بدون بار و 100 كيلومتر در ساعت با بارطراحی شده است. واگن مجهز به ترمز از نوع کنور (KE) با وزن كل حدود 90 تن بوده و در ترافيك نوع S مورد بهره برداری قرار می گيرد. واگن بر اساس استاندارد UIC و RIV طراحي و وساخته می شود. ابعاد کلی واگن مطابق گاباری موجود در پیوست D استاندارد UIC 505-1می باشد. نماي كلي واگن در شکل مقابل نشان داده شده است.

  • شاسی این واگن برای تحمل بارهای اعمالی مطابق با استاندارد EN12663 طراحی شده و مقاومت کافی در برابر بارهای استاتیکی و دینامیکی در شرایط بارگذاری کامل را دارا می باشد. شاسي از يك فريم جوش شده با دو سرشاسي و دو تير طولي تشكيل شده است. سرشاسي خود شامل كانال مخصوص نصب كوپلينگ و تير عرضي و قطعات سرشاسي و قطعات وابسته بيروني و مطابق با UIC 530 براي نصب كانال كوپلينگ و تامپون مي باشد. مخزن استوانه اي داراي قطر 2600 ميليمتر و طول 12710ميليمتر به ظرفيت موثر 65 مترمکعب مي باشد.

  • ضخامت ورق هاي بکار رفته در بدنه استوانه اي مخزن 8 ميليمتر و در عدسي هاي ابتدا و انتها 10 ميليمتر مي باشد.بر روي مخزن، تسمه اي در جهت طولي جوشكاري مي شود تا از ريزش مواد نفتي بر روي آلات ناقله و ادوات ترمز واگن و خط آهن جلوگيري به عمل آيد. جنس ورق هاي بكار رفته در ساخت مخزن از نوع فولاد St 52 – 3 مي باشد. عدسي ها مطابق با استاندارد DIN 28011 ساخته شده اند.

  •  پيرامون مخزن توسط دو رينگ با پروفيل U60 در قسمت مياني و نيز دو ورق 8 ميليمتر که در محل قرارگيري مخزن بر روي شاسي بر روي آن جوش داده شده ، تقويت شده اند. در پايين مخزن يک شيب از طرفين به سمت وسط (محل قرارگيري شير تحتاني داخلي (DN100)) به اندازه يک درجه (°1) در نظر گرفته مي شود که تخليه کامل مخزن را ميسر مي سازد. در بالاي مخزن و در وسط آن، مطابق استاندارد EN12561-6 یک دريچه آدم رو(Manhole) به قطر 500 ميليمتر در نظر گرفته مي شود که از طريق آن براي کاربر، ورود به داخل مخزن جهت بازرسي تجهيزات داخل آن ميسر مي شود. همينطور در قسمت بالاي مخزن پلت فرمي تعبيه مي شود كه راه دسترسي به دريچه را ميسر ميسازد.

  • تجهيزات مورد استفاده در مخزن، شامل شيرآلات(valves)، فيتينگ ها(fittings)، گسکت ها (gaskets) و غيره به گونه اي در نظر گرفته شده که براي حمل گازوئیل و مازوت مناسب باشد و تمامي الزامات مندرج در آيين نامه RID مربوط به حمل مواد خطرناک از طريق ريل و فيش هاي مربوطه در استاندارد UIC را برآورده سازد.

  •  سیستم گرمایش و هواکش از لوله های خارجی، سیستم گرمایش داخلی و شیرهای مربوطه تشکیل شده است که فشار کاری و تست آن 0.6 MPa می باشد. لوله ها در دو ردیف چهار تایی قرار گرفته اند و با شیرهای انتهایی بسته شده اند و مساحتی در حدود 50 متر مربع را گرم می کنند. ساختمان سیستم گرمایش مطابق با استاندارد EN 12561-8 می باشد. سیستم ونت نیز شامل لوله های هواکش و شیرهای کنترلی می باشد. كورس ضربه گير قلاب اتوماتيك 110 mm و جذب انرژي ضربه گير قلاب 60 Kj مي باشد نيروي لازم براي حداكثر فشردگي 1000 KN مي باشد. تامپون با توجه به درخواست مشتــري گذاشتــه خواهد شد و فاصلـه مراكــز دو تامپــون 1750 mmو ارتفاع تامپون از سطح ريـل 1060 mm (بدون بار) مي باشـد.

 




دسترسی سریع
اتوماسیون اداری
سامانه پرسنلی
تور مجازی
تماس با ما
دفتر مرکزی
نشانی : تهران- بلوار میرداماد- خیابان البرز-کوچه تابان شرقی- پلاک8 –‏ طبقه چهارم
تلفن  :26409569-021   26409564-021   فکس:43850340-021   
پست الکترونیکی:info@iri.co.ir
کارخانه
نشانی  :  زنجان-ابهر-کيلومتر 17 جاده ابهر-تاکستان،روبروي شهرک قروه،خيابان ساينا،کارخانه ايريکو کد پستی: 4561137891 صندوق پستی : 456151454
تلفن : 02435362785      دورنگار: 02435362787

کلیه حقوق این سایت به شرکت توسعه صنایع ریلی ایرانیان تعلق دارد

Top