-
راه اندازی برق DC-24V (باطری ها در هر واگن)
-
راه اندازی سيستم تامين برق AC : دراین قسمت، و در هر واگن برای تامین برق AC
واگن ديزل ژنراتور (APU) راه اندازی می شود و با استفاده از ابزاهاي اندازه گيري
كنترل و با در نظر گرفتن بار نامي بار گذاري و كنترل مي گردد.
-
راه اندازی باطری شارژر
-
راه اندازی سیستم روشنایی واگنها
-
راه اندازی کمپرسور براي تامين هواي فشرده
-
راه اندازی TMS(Train Monitoring System) و TCMS : در كليه واگن ها راه
اندازي مي گردد و با استفاده از نرم افزارهاي مربوطه كليه عيوب رفع مي گردد.
-
کوپل همه واگن ها به یکدیگر: در این قسمت تمامی واگن ها به یکدیگر کوپل
الکتریکی و مکانیکی می شوند. پس از کوپل از طریق TMS تمامی واگن ها با يكديگر مرتبط
مي گردند.
-
راه اندازی درب واگن ها : كليه درب ها از نظر مكانيكي و الكتريكال بازرسي و
راه اندازي مي گردند و پس از انجام مراحل راه اندازي تنظيمات مربوط به درب ها انجام
ميگيرد..
-
راه اندازی سیستم تهویه (HVAC) : در اين مرحله سیستم تهويه تمامی سالن ها به
صورت مجزا راه اندازی و رفع عيب مي گردد ،پس از ارتباط آنها با TMS با كمك نرم
افزار و دستگاه هاي اندازه گيري به طور كامل مطابق با استاندارد هاي مربوطه كنترل
مي گردد.
-
راه اندازی سیستم DATA RECORDER
-
راه اندازی سیستم ترمز : در این مرحله سیستم ترمز تمامی واگن ها بصورت
جداگانه راه اندازی شده و بر اساس پروتكل و استاندارد هاي مربوطه در وضعيت خالي و
پر واگن شبيه سازي و پارامتر هاي مربوطه با مقادير الزام شده منطبق مي گردد.
-
راه اندازی نيرو محركه قطار : در این قسمت موتور اصلی ریل باس در واگن های
A-CAR بصورت جداگانه راه اندازی شده سپس از طریق TMS به هم شناسانده و کنترل می
گردند
-
راه اندازی سیستم PIS (PASSENGER INFORMATION SYSTEM): در این قسمت سیستم
اطلاع رسانی تصویری مسافر راه اندازی می گردد
-
راه اندازی سیستم PAU (PUBLIC ADDRESS UNIT): در این قسمت سیستم اطلاع رسانی
صوتی مسافر راه اندازی می گردد.
-
راه اندازی سیستم CCTV RECORDER يا دوربين مدار بسته :
-
راه اندازی FS (FIRE SUPRETION): در این قسمت سیستم آتش خاموش کن برای موتور
هاي اصلي و APU راه اندازی و تست مي گردد.
-
راه اندازی FSD (FIRE SMOKE DETECTOR): در این قسمت سیستم سنسورهای آشکار ساز
دود در واگن ها راه اندازی و تست می گردد.
-
راه اندازی سیستم شن پاش (SANDING)
-
راه اندازی سیستم روغن پاش
-
مرحله دوم: تست های دینامیکی
-
تست های مربوط به سیستم ترمز (DECELERATION) : در اين تست با حضور مشتري در
مسير پيشنهادي مشتري مطابق با استانداردهاي مربوطه مسافت هاي ترمزي براساس پروتكل
مصوب با كمك نرم افزار و ابزارهاي دقيق اندازه گيري مي گردد.
-
تست های مربوط به شتاب گیری(ACCELERATION) : در مسير مربوطه براساس
استانداردهاي مربوطه شتاب قطار ثبت و كنترل مي گردد.